God natt!

nu ska jag släpa mig in i badrummet och tvätta av sminket. har inte kommit så långt ännu för jag fastnade på h&m's hemsida och det slutade med en beställning av både det ena och det andra. (se kollaget i inlägget nedanför) är jättenöjd med allt. hoppas det är fint i verkligheten också. är riktigt trött på mina fejkskinn jackor som bara tappar skinnet och färgen.. och eftersom jag använder skinnjacka så ofta så fick det bli en äkta nu.. även fast jag är emot äkta skinn. dubbelmoral. ja, en aning. men men. gillar verkligen koftan med peterpan krage. helt i min smak, mm  och den blommiga tröjan kommer vara riktigt söt under skinnjackan med den svarta oversize väskan. linnet tog jag faktiskt bort från beställningen. jag behöver linnen, men jag vet inte om jag gillade det där riktigt.

ska bli riktigt mysigt imorgon med tessan. hon kommer hit på dagen och så äter vi middag ihop med älsklingen och sen åker vi in till stan och går på nio bion. får se vilken det blir (: hon är snäll och bjuder mig söten. hon hade tydligen biopresentkort. gulle. sen åker vi hem tillsammans hit så sover hon över här. är så glad att du finns i mitt liv hjärtat. vad skulle jag göra utan dig?! dagligen finns du där med dina gulliga sms, samtal och uppmuntran! älskar dig massor!

nu blir det sova! ska inviga den nya läslampan! hoppas den är bra  men det tror jag!

hoppas ni sover gott. vi hörs imorgon! puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback