Good night sleep

det hoppas jag verkligen att jag får inatt. är trött! har (förutom att gå på promenader med adolf) legat på soffan och tittat på film och pratat med ia och mysan på msn. mysiga tjejer (: en mysig och lugn kväll. legat och läst robins blogg (en av mina favoritbloggar) aldrig har jag skrattat så mycket när jag läst en blogg. sjukt rolig och ärlig! rakt på sak. (som en av mina läsare sa om min blogg) att den är ärlig, öppen och rak på sak alltså ^^ självklart ska man bjuda på sin vardag. inte för att jag förtillfället gör så jättemycket. men snart så! renoveringen i vardagsrummet sätter igång efter kryssningen som vi åker på den 18 juli :D

ska säga godnatt till Ia på msn (fint namn va) och sen ska jag lägga mig och läsa min nya inredningstidning och sova. imorgon ska jag upp vid åtta, klä på mig, äta en macka och lite fil och sen kör älsklingen mig till arbetsterapin. tar bussen hem så han får sussa nån timme extra. imorgon blir jag nog klar med mitt rosa lapptäcke som jag syr.. ska ge det till min mormor på lördag när vi ska dit på middag (:

sov så gott sötnosar. massa kramar och pussar!!








Kommentarer
Postat av: Ia Darling

Naaaw, nu har en halvtimme gått och jag har hållt dig uppe på msn. Vi som ska upp tidigt imorgon och allt! Men du är så himla trevlig att prata med, så jag rår inte för det :P



Nu ska jag säga godnatt till dig.

Kram kram.

2008-07-08 @ 00:17:22
URL: http://iadarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback