Hallon smoothie

till frukost blev det en hallonsmoothie, himla gott. tinade hallonen lite innan i micron så det inte blev galet kall = brainfreeze! riktigt god blev den iallafall. ska köpa blåbär idag och lite andra frukter och testa mig fram. hittills är iallafall hallon och vattenmelon favoriterna. det som förvånar mig med nyttig mat är att det är fruktansvärt gott!  har alltid trott att det skulle vara äckligt att äta nyttigt. men det är så himla gott! och (!) jag är mycket piggare. känner mig gladare och mer uppåt. tänk vad lite mat kan göra underverk



hoppas ni inte tycker jag är jobbig som börjat tjata om nyttig mat. är bara fachinerad av mig själv att jag (!) som äter godis, onyttig mat och massa socker i tet, helt plötsligt inte gör det längre. det är väl någon slags ny exstas! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback