in the middle of the night

helt galet att jag som var så himla trött sitter kvar i soffan när klockan är 02:39(!) mitt i natten.. jag fastnade för någon thriller-rulle och kunde såklart inte slita mig. nu sitter jag som en påse potatis nersjunken i soffan med fötterna på bordet och halvsover. kanske dax att gå och borsta tänderna och krypa i säng? (:

amie ringde innan och frågade om vi skulle gå ut på krogen efter middagen imorgon. men helt ärligt vet jag inte om jag har råd. det lät typ såhär när vi pratade idag..







amie - kan vi inte äta någonting nyttigt imorgon
jag - jo visst
amie - jag vet ett jättegott recept med skaldjur
jag - okej va bra.. (lite väntetid).. ska vi handla tillsammans
amie - men jag har ganska mycket ingredienser hemma som jag kan ta med mig
jag - åh gud va bra, för jag har knappt några pengar(!)
amie - haha, så du bjuder över mig på middag fast du inte har råd
jag - ja, men jag tänkte det "shit jag har inga pengar till mat, jag ringer amie och "bjuder" henne på middag"
amie - haha, fuling!

så imorgon blir det.. vad var det hon sa nu igen.. någonting med kräftstjärtar och räkor.. bulgur..! gott lät det iallafall (: vin blir det till maten också. trevligt med lite fnitter. fast det brukar det bli ändå (;

nu ska jag borsta tänderna och sova. förstår inte riktigt hur jag ska ta mig upp ur soffan, mina ben känns lagom sega.. det får gå ändå. puss! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback