kryssning





älsklingen min. vi står och ser ut över vattnet när vi åker iväg från stockholm.





inne på båten!



jag och gumman går armkrok och spanar in butikerna på båten



tessan, älskling och jag.



shopping gatan på båten



sitter i hytten och äter godis från taxfree och dricker lite öl och cider.



min äkta man och livskärlek!



alltid nära dig!



blev en del ego pics på oss :P



men det är bara för att alexander är så jäkla söt ^^



min nya frilla. och min sjukt dåliga hållning. hua.



gått av i finland och ska gå och köpa glass och mysa (:



darling vid vattnet




söta små farbröder sålde potatis och frukt från sina båtar.



vackert!



finland!



puss!



satt och myste vid hamnen och åt glass!





underbart!

nu ska jag dricka upp min hallon smootie (andra för idag) det är så himla gott och magen mår toppen! (: lätt och gott. sen ska jag städa här hemma, hänga tvätten, tvätta våra sängkläder, tvätta fönster, tömma och fylla diskmaskinen och dammsuga. om en timme kommer älsklingen hem, han har varit och bytt hyrbil till en billiagre. nu ska vi åka runt i en bil som är lika stor som en "smart" bil. mohahaha. det går nog bra (; ikväll blir det bara mys i soffan. innan det ska vi äta ost och skinpaj med massa sallad! gott! ska bli kul att få tessans kort sen också. så ska ni få se dom med (:

puss&kram på er.



Kommentarer
Postat av: allicen

Gillar din nya frisyr, du passar jättebra i den!

2008-07-20 @ 19:03:44
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback