Lördag!

godisdagen för många men inte för mig. det känns helt okej faktiskt. jag tänker ha en dag i veckan som jag får äta gott på.. och eftersom amie kommer hit på torsdag på tjejkväll så kommer vi äta gott, dricka vin och förmodligen äta lite godis. så jag hoppar över godiset idag och sparar det tills torsdag, disiplin! ^^

vaknade utsövd brevid min underbaring som jag hör börjar vakna till nu (: bordet var ett fjäskoo! alldeles för pluttigt till våran gigantiska 318 cm's soffa. höhö. så det blir ett besök till ikea idag ändå. om jag inte lyckas hitta ett bord till på blocket. jaja. 50 kr var ju inte så mkt. det får bli middag på ikea tror jag och sen ska jag hem och montera bordet och träna till blossom.

imorgon kommer mamma hit med adolf. min mops. ska bli så himla mysigt att ha honom här. då ska vi gå ut på lååånga promenader och busa massa (: ska ringa madde också och be henne följa med ut, hon har också hund (:

ska göra frukost nu till min tuss och sen duscha och åka. ha en mysig dag nu! så hörs vi sen. puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback