Min prins.

älsklingen har verkligen skämt bort mig idag (: han har handlat tre fejk gerbia, mina favorit blommor i ceriserosa, rosa jättemysiga tofflor, klockan jag visade innan. och när vi kom hem städade han överallt här hemma och hällde upp ramlösa och skärde upp päronhalvor och kom med (: underbaring. nu sitter vi och myser i soffan. trötta! ska snart börja med middagen. ikväll blir det kebabspett med vitlökssås och ris. mums! sen ska vi sätta oss och titta på film.








köpte weet vaxremsor också.. dax att fixa benen i kväll.. hihi. hårboll. det är nog det enda negativa med att vaxa benen.. man måste stå ut med att ha håriga ben i mellanåt. fast håret är så mjukt så det gör inget.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad gulligt gjort!



Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

2008-07-03 @ 21:59:55
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback