My one and only.

det här var den första bilden jag såg på alexander. visst är han söt min guld klimp  saknar honom så himla mycket. han var lite dämpad idag och jag har trackat honom på telefonen för att ösa över med massa kärlek och få honom att känna sig gladare. en sån fin person med sån vacker insida ska inte känna sig dämpad  min sötnos. hade varit så mycket lättare om han var här hemma så jag kunde pyssla om honom.. imorgon blir det god frukost på balkongen om vädret tillåter och mycket mys innan han åker till jobbet.



Jag älskar dig gubben. du är mitt allt.



Kommentarer
Postat av: anneli

Vilket fint foto! Det skulle vara jätteroligt att höra en berättelse om hur ni två pusselbitar träffade varandra.



Många kramar.

2008-07-23 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback