Mysig dag!

haft en jättemysig dag idag med älsklingen. vi åkte till stan sen och köpte fotoalbumet på ordning & reda som vi ska ha våra bröllopsfoton i. sen åkte vi hem, lagade grekiskpaj med en god sallad. hade äpple, rödlök, tomat, gurka, sallad och avokado i salladen. blev himla gott. efter maten redigerade vi lite till på bröllopsfilmen, nu är den snart klar. ska bli kul att skicka i väg allt sen (: alex ska ta med sig tack-korten och skriva ut texten på jobbet. sen ska jag fixa framsidan. kommer bli fint. vet hur jag ska göra nu.

nu gick han. känns tomt redan. ska sätta på andra filmen som jag hyrde. och mysa i soffan. hälla upp ett glas med kall ramlösa och bara ta det lugnt. blir nog inte så sent i kväll. jag och alex pratade i telefon i går kväll när jag låg i sängen i minst en timme. vi la på när jag började prata i sömnen om konstiga saker. haha. då var jag trött.

skrev ett kärleksbrev till honom, sprutade på min favorit parfym och la i ett kort på oss och gav honom nu innan han gick. småsaker som gör så att kärleken mellan oss aldrig slutar existera. det är de där småsakerna som är så underbara med oss. älskar dom! han blev jätteglad. stoppade det i sin bröstficka på jobb t-shirten och när jag kramade honom luktade han mig. jag brukar spruta på mig hans parfym och gå och sniffa på när han är borta. en gång sprutade jag på min tröjärm och låg och andades in under hela kvällen vilket resulterade i fruktansvärd huvudvärk. vad gör man inte för att vara nära den man älskar fast han är långt borta.. ibland förvånar man sig själv.

jag har föresten börjat skriva en bok. ingen aning om hur den blir eller om jag ens vill att någon annan ska läsa den. kanske mer för att bearbeta det som hänt och det jag måste lära mig att leva med i ryggsäcken. det viktiga är nog att förlåta och se framåt och det är väl därför jag mår så pass bra som jag gör idag. vissa människor vet inte vad deras handlingar kan orska andas lidande. undra om han mår lika dåligt som jag gjort? tänker han på mig? tänker han på vad han utsatte mig för under så många år. ni som läser mellan raderna kan nog lista ut. annars får ni vänta tills jag släpper mig bok. boken om att vara utsatt, kämpa för att må bättre och hitta ett sätt att leva vidare.

ska sätta på filmen nu och tända lite ljus. inte allt för många blir så galet varmt då. sitter bara i en stor t-shirt med ac:n på. solen har precis gått ner och det börjar svalna av. tack för det (:

vi hörs senare. ha en mysig kväll nu. puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Marielle

Hur tänker du när du skriver boken? Alltså hur skriver du på för vis? Jag hoppas verklige nhjärtligt för din skull att du kan leva vidare utan att det han gjorde mot dig under den långa tiden inte ska ge dig magont o lessna tårar mer. Vill ge dig den varmasta och mysigaste kramen jag kan!

2008-07-27 @ 23:46:39
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Gjermundkatinka

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2009-01-28 @ 09:03:46
URL: http://gjermundkatinka.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback