myskväll med amie

vilken mysig kväll vi haft jag och amie! (: ätit nyttig GI mat, skaldjursbulgur. mycket skeptisk i början, men sen slank det ner en hel del. mums! fick lite över till lunch imorgon. sen efter middagen kollade vi på film och drack hallon smoothie som var super god. ska göra till frukosten imorgon också tänkte jag (: amie låg på en kudde i mitt knä, mys (: har haft en jättemysig kväll iallafall. nu håller jag på att designa hennes blogg och hon har lite problem med vad det ska stå på bloggen (; men det släpper nog snart. jag ska fixa med kodningen och så (: sen ska vi spela spel (sällskapsspel) om jag lyckas övertala amie :P

här är en bild på våra goda smoothie! jumjum.



älsklingen kommer hem snart. saknat honom jättemycket! ska göra lite te när han kommer hem och sen gå och lägga oss och läsa och kramas! (: imorgon ska vi hitta på nått skoj. så himla skönt att han är ledig nu i tio dagar. myspys!

hoppas ni haft en mysig kväll allihopa! det har vi verkligen haft. kanske skriver något mer sen, vi får se. annars får ni sova så gott! puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Ia

Du är ju bara för söt - t a c k! Jag är uppe på msn nu, men det är inte du :( Hörs i helgen!! Puss puss.

2008-07-12 @ 00:16:22
Postat av: Ia igen

..har suttit och sträckläst din blogg i flera timmar nu. Tiden bara springer iväg :S Det är så mycket kärlek och fina bilder häri - helt underbart :D

2008-07-12 @ 00:22:20
Postat av: Madde

Mumma va gott de ser ut.. måste ja nog göra ikväll ja me :)

2008-07-12 @ 01:51:40
URL: http://maddes-cali-dreamin.blogspot.com/
Postat av: Marielle Sjögren

Vad har du i exakt i smoothien?

2008-07-13 @ 09:55:45
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback