National treasure 2

sitter och myser i soffan i våra pyjamaser jag och älsklingen, med tända ljus och varsinn kopp te. vi håller på att titta på national treaure 2 och den är riktigt spännande (: hyrde två filmer efter vi storstädat hela lägenheten. så himla skönt att ha det städat (: fönstrena glänser... ja allt glänser och luktar ajax citron!

ska gå och lägga oss efter filmen, är trötta nu efter kryssningen och det ska bli riktigt skönt att sova nyduschad i en nybäddad säng! har min "hälsa" tidning att plöja igenom, får se om jag orkar läsa klart artikeln om yoga. baby vill att vi börjar på yoga, söt han är (: får se när vi ska det. det verkar himla bra iallafall. känns skönt att vi tar hand om oss själva så mycket som vi gör. vi mår så mycket bättre!

imorgon kommer min gummis hit. ska bli jättemysigt. det blir middag, film och massa mys. tessan sover över här också! ska bli jättekul  

nu ska vi fortsätta kika på filmen och sen sussa! hoppas ni haft en gosig kväll allihopa! vi hörs imorgon! puss&kram!





Kommentarer
Postat av: Bragevanja

I love this page.

2008-09-30 @ 13:20:17
URL: http://bragevanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback