sovdax!

ska snart gå och lägga mig. inte för att jag är trött utan för att jag har så sjukt tråkigt. hah. finns ingenting att göra och jag är riktigt rastlös, och när jag är rastlös så sover jag hellre än att det ska krypa i kroppen. dricker lite te, kvällsro örtte, ett bra te om man vill varva ner sig. älsklingen kan somna på plats när han dricker det. hihi. han är söt  vi la på luren nyss. och han fick upp mig från golvet jag låg på och stirrade i taket. när man ligger på golvet och stirrar i taket har man verkligen tråkigt. jag är öppen för förslag om kvällssyssla  hade jag haft träningsmaskinen här nu hade jag tränat. längtar tills jag får hem den. mamma sa att jag kunde få den. glad jag blev! här ska tränas! jag är ingen gym-människa. kommer aldrig i väg och jag gillar inte att flåsa bland folk jag inte känner. creepy. så träna hemma är perfekt.

min skinka försvann just på min macka. haha. jäkla katter. jaja, när man är familj får man ju dela med sig (; dom lever på torrfoder från ica just nu och det märks att dom inte gillar den. det försvinner knappt någon mat ur matskålen. imorgon ska vi komma iväg och handla deras riktiga mat från djuraffären. djuraffären har semester här och stängt och vi har inte kommit iväg till kungenskurva. imorgon måste vi!

på måndag ska vi till banken, wihuo. ska kika på vad det skulle bli för kostnad i månaden till köket. vi ska alltså ta ett lån, renovera, ta hem mäklaren, gå tillbaka till banken med nya värdet och stoppa in på topplånet och sänka räntan. badrumsrenoveringen håller vi på att spara till. vi vill bli klara med köket innan min födelsedag som är den 9 september. så det iallafall är renoverat där när gästerna kommer! jag har redan börjat spåna på en önskelista. en sak som jag vet ska stå med på den är en vit vas från iittala. gillar den som bara den och den skulle vara riktigt fin på bordet i köket med tulpaner eller gerbia i. *drömmer*



om det blir okej månadskostnad för köket. vi har räknat på ca 1500 kr i månaden med ränta och avbetalning. och det klarar vi ju. så ska vi börja (om allt blir som vi planerat) om tre veckor. kul va  kommer bli skitfint!

nu är tet uppdrucket. ska hoppa in i duschen snabbt och bara spola av kroppen. blir flera duschar sånna här varma dagar och det är riktigt skönt att krypa ner i sängen nyduschad!

vi hörs imorgon kära ni. puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Pinar

Jag har en genomskinlig sadan vas :D

2008-07-27 @ 02:15:01
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback