Torsdag

hej på er (: hoppas ni haft en bra dag. det har vi haft. jag och älsklingen gick upp vid halv nio, klädde på oss, åt frukost och sen åkte vi hem till mamma och sen körde vi henne och adolf till arlanda. dom ska vara i österrike hos min morfar i tre veckor. efter arlanda och massa hejdåkramar åkte vi och sålde bumlinglampan som var i närheten. jag blev arg på killen som skulle köpt den från början, han bad mig att hålla den i 2 dagar och sen kommer han inte.. hrmf.. sånt är jobbigt. så alla som ringde om bumlingen sa jag att den redan blivit såld..! men men. i går ringde en tjej som jättegärna ville ha den och gav oss 1900 kr som vi lagt ut den för. skönt! nu har vi sålt vårat ekbord och skinnklädda stolar till tessan och thomas också.. så vi har samlat ihop 5700 kr till, till sparkontot (: när vi sålt bumlinglampan (med lite seperationsångest) så åkte vi och tittade på en vit samsung lcd tv 32 tum till sovrummet. jävlar va dyrt. älsklingen får det billigare pga jobbet. men ändå. vit tv är dyrare än svart. trender, hah. efter besöket i tvbutiken åkte vi och tittade på sprillans bilar och provsatt. skrev ju häromdagen att det skulle vara puckat av oss att ta ett billån, men efter en kommentar av en gullig tjej kom vi på andra tankar.. alla bilar som alle haft har varit skit struliga och gått sönder titt som tätt. så nu lutar det åt en ny. jag hoppas inerligt på en volvo. jag är en volvomänniska. men då vi ska börja plugga båda två och inte vill ta studielån och ändå behålla bilen så blir det antagligen inte det. det hade gått om man hade lånat till en ett års gammal volvo.. men vi vill ha en helt ny. ska man lägga ut så mycket så varför inte lixom.. ^^ vi får se hur det blir jag gillade den här också..! (: lyxigt med helt ny bil. tack för kommentaren gumman (; sen åkte vi till frisören och jag klippte mig. skönt och fräscht. fortfarande långt. hon behövde bara ta 3 cm, och sen klippte hon upp det lite. tessan klippte sig idag också så nu kommer vi vara fina i helgen på kryssningen :D

vi är hemma hos tessan & thomas nu och ska äta, jag och tessan lagar mat och det blir fannys örtkyckling det är riktigt gott! ska vara här i kväll och ha trevligt och sen hem och packa. imorgon bitti ska vi gå upp vid nio och åka och provköra bilen. och lämna tillbaka hyrbilen. sen går vi på siljaline färjan vid halv fem mot helsingfors :D underbart kul. vi ska äta gott, dricka lite drinkar, dansa och titta på shower och ha skitmysigt (:

ska vara lite social nu. puss&kram och ha en mysig kväll.





bilen vi ska provköra imorgon!



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Wäjky wäjky! ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback