Välkommen till glada rusta

jag gillar deras logga.

sagt och gjort. när vi steg upp i morse klädde vi på oss och åkte till rusta. frågade efter cupcakes prylarna och tjejen som jag frågade sa att allt var slut, att det var längesen dom hade dom sakerna..! besviken jag blev. men sen när vi gick runt och kikade så hittade vi dom ändå..?! tänk va snabbt smilebanden kan ändras, hihi.



kunde inte välja mellan blå och rosa bricka, så det blev båda..!





en stor tallrik i rosa fick det bli också.. fint att lägga upp muffins osv på när man har kalas ^^

muggarna sket vi i.. det var fläckar på många av dom och vi har miljarder te muggar redan. men fina var dom (: för dig (du som kommenterade att du ville ha rosa muggar) finns det massa rosa (av allting) kvar på rusta i länna i stockholm (:





en klocka med datum, dag och månad fick hänga med hem också. 49 kr.. helt okej (: nu har vi en svart (som vi köpte tidigare på jysk) och den här i köket. fin va



Kommentarer
Postat av: Carro

De va ju jag som skrev de om muggarna .. :P jag vill såå gärna ha en rosa bricka också, har bara den blå nu.. är i bollnäs hos mormor o morfar, här finns rusta så jag hoppas innerligt att dom har cupcakes-grejerna där..annars får jag kolla i länna..

2008-07-15 @ 17:51:03
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Tuffig klocka!! =)

Postat av: Mysan

åh gumman vill du köpa en sån klockan till mig? Älskar dig hjärtat<3<3

2008-07-16 @ 00:12:00
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: Olafemma

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2008-12-15 @ 11:16:23
URL: http://olafemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback