wejkipejki.

god morgon (: eller jag vaknade för ett bra tag sen, men ändå.. (; min trötta älskling ligger fortfarande och sussar. ska gå ner till affären snart och köpa frukt, här ska göras smooties till frukost. ska köpa ägg också för jag tänkte göra scrable eggs och ha på mitt knäckebröd. jum!

idag ska vi hem till min mormor på middag och tvätta våra duntäcken och dunkuddar (: i hennes hus har dom en grovmaskin som är riktigt stor. måste till jysk och köpa tennisbollar så dunet inte klumpar sig i torkmaskinen också..! ska bli trevligt att komma dit. det var ett tag sen jag var där, och hon har gjort om lite hemma sen dess (: vi gav henne tapeterna som blev över från vårat sovrum (medaljongtapeterna) som hon ska tapetsera upp en fondvägg i hallen och måla väggarna vita :D hon tyckte vi hade så fint i sovrummet. kul (:

ska ta och väcka min lover nu och hoppas på att han hänger med ner till affären. jag är huuungrig! puss&kram och ha en jättemysig dag nu (:

ps. så här blev amie's blogg som jag fixade med igår. påminner om min design som jag hade innan den här ds.

hojta till om ni vill ha hjälp med bloggdesignen! dock tar jag några kr för det. för det tar ju ett tag (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback