Always remeber to kiss me goodnight

har precis gjort en beställning från perlans webbshop. jag gillar verkligen det här citatet och den kommer vara så fin i sovrummet (:





idag ska jag bara ta det lugnt. sitter i mjukisdress och dom rosa fårskinnstofflorna jag fått av älsklingen. soffan är underbart skön! har en stor kopp te och tvn står på. någon katt har gjort sig illa nu på natten, tror det var måns för han hade lite blod på ena klon ): så det är massa blod på golven. ska dammsuga och moppa om ett tag. han ligger i mitt knä nu och sover så jag vill inte väcka honom ♥

ikväll blir det biomys med baby (: sex and the city. ska bli så himla kul. längtat efter den filmen sen i julas ju. så det ska bli jätteroligt (: ska poppa popcorne innan vi åker, spara lite pengar. går ju likabra det (:

ha en mysig dag nu. kram på er.



Kommentarer
Postat av: Marielle

Åååå vad fin! Den vill jag oxå ha. Vilken är hennes adress? Vad kostar den plus frakt gumman?

2008-06-22 @ 16:24:46
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Marielle

Tack vännen för länken. Tur du har tålamod så du gav mig en som funkade;). Kram till finaste du:)

2008-06-23 @ 09:12:06
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback