ärenden

idag ska jag hinna med lite ärenden så jag och Alex slipper det imorgon så vi bara kan vara här hemma och mysa och pyssla (: jag ska till Huddinge med bussen som går om 15 min.. så jag måste gå om 5 min vet inte riktigt vart busshållplatsen ligger. sen ska jag hem till mamma, hämta lite foton som jag har på skiva och fixa stl på dom i ps.. så ska jag ner till expert och framkalla alla foton till festprogrammen (: tar en timme, så jag och tessan fikar eller nått så länge. sen ska vi in till stan till Olssons tyger och köpa massa rosa tyll. sen hem igen. hoppas min bussremsa räcker!

hoppas ni får en mysig dag i solen. så hörs vi sen (: puss&kram



Kommentarer
Postat av: Sigbjornsine

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-07-10 @ 12:55:20
URL: http://sigbjornsine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback