Blåbärssoppa.

ska kika på film nu. tog en promenad till affären efter jag duschat och köpte ost, bröd, yoghurt, juice, mandariner, vindruvor och pulver blåbärssoppa. jumjum (: så nu sitter jag i soffan i pyjamas och fårskinnstofflor och en stor mugg med varm blåbärssoppa och mumsar på frukten jag köpte. blev alltså inget godis ikväll för min del. gott med frukt!

jag saknar en filt i soffan. jag älskar att ha det i soffan.. så man kan ha den om sig när man sitter här på kvällarna. men på dagarna ligger katterna på den och då blir den fruktansvärt hårig.. dock har jag lärt katterna att inte vara i soffan. dom är så duktiga :D inte måns dock. han gör lite som han vill. hah. fast han hårar knappt (;

nu börjar fimen. ha nu en gosig kväll. så hörs vi senare (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback