bröllopsbild

en smygbild från fotografens blogg. gissa om jag längtar tills vi får alla!?

älskar den här bilden. älskar min brudklänning, så himla vacker. och brudbuketten. precis så som jag ville ha den



sitter och pratar med min älskling. snart pratat i en timme, mysigt (: saknar honom så himla mycket. ska bli supermysigt att ha honom hemma nästa vecka. vi fick en fin bordsgrill i bröllopspresent som vi ska inviga nu i veckan (: ska åka ut till vattnet och tända massa marschaller, grilla och mysa. sen ska tessan och Thomas komma hit på middag på onsdag och vi ska hem till dom på måndag (: mysigt ska det bli.

ska hänga lite tvätt nu och sen gå och lägga mig och läsa inredning. har ett antal som jag inte hunnit läsa än. har iallafall bestämt att jag i fortsättningen bara ska prenumerera (stavas det så?!) på Plaza interiör.. det är min stil ju (: stilrent och städat. men med en personlig toucht. usch ni får ursäkta min usla stavning.. har ju dyslexi som ni kanske märkt.. jaja (;

vi hörs imorgon, hoppas att ni sover så gott. puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Mysan

men du är vackrast vännen. jag saknar dig så himla mycket<3<3

2008-06-12 @ 00:09:03
URL: http://[email protected]
Postat av: hanna b

fanny! dem är inte klara! jag vill inte skicka dem till er innan jag är säker. :) men du kan få den där och kanske två till iaf ikväll. :) kan jag adda dej på msn? :)

2008-06-12 @ 08:00:01
URL: http://hannabjorkstedt.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Jag tar dom mer än gärna men det känns fånigt att ta emot. :S Du är snäller du! Bara hojjta om ni inte får användning för dom.



Jag känner mig helt slut i dag. Huvudvärk värre. Är så LESS på det nu. HOPPAS det blir bättre när jag får nya glajjer!





Tea ska klippa sig i em. LÅngt på ena sidan & kortare på andra. Sikka idéer va? =)



Kram Pluttan!

2008-06-12 @ 13:30:59
Postat av: Leva

En underbar bild, verkligen!!!! Ett riktigt konstverk!!!!

Var inne på fotografens sida, hon är verkligen superduktig :)Ni gjorde ett bra val!

E så mysigt att frossa i er bröllopslycka, sååå fina underbara bilder :)

Kram till er båda!

2008-06-12 @ 22:30:26
URL: http://mininreresa.wordpress.com
Postat av: Baldergunhild

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2009-06-24 @ 09:45:38
URL: http://baldergunhild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback