Bröllopspresent

idag kom min fina fina bröllopspresent från min alexander. så himla fin och jag är superglad  ett namnhalsband som ser ut som hans tatuering som han har på handleden med mitt namn och ett hjärta. lite kul att just mitt halsband fick ligga uppe på deras hemsida (: åh, jag är så glad :D



halsbandet är gjord för hand med en liten såg. himla imponerande att det kan bli så himla fint. tack älskling (: företaget heter M925 design och halsbandet är i äkta Sterlingsilver.

nu ska jag pussa på min man innan han åker till jobbet, sen ska jag gå en sväng förb röda korset och kika lite. puss (:



Kommentarer
Postat av: Mysan

gud vad fint:D

2008-06-13 @ 18:59:06
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Jättefint!!! Förstår att du är glad. :)Kramar!!!

Postat av: Marielle

gulligt av honom. och jag förstår att det känns roligt att just ditt halsband fick ligga ute på deras sida:D!

2008-06-13 @ 21:17:56
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback