Dagens skratt

ikväll ska jag laga italiensk kyckling pasta och märker när jag tittar in i kylskåpet att vi glömt köpa marinerade soltorkade tomater, så jag klär på mig och går ner till affären. sen när jag står där och håller i burken med tomaterna så kommer jag på att jag glömt kolla hur många jag skulle ha. så jag ringer alex och frågar. han är nyvaken och traskar upp och ut i köket och ska kolla. i receptet står det 6 - 8 st soltorkade tomater, och jag vet inte om jag hör fel eller om han ser fel. men jag kommer iallafall hem med 68 st soltorkade tomater, HAHA. jag stod verkligen och räknade hur många jag fick med mig. blev en del soltorkade tomater med andra ord  lite bimbo varning där va.. hah. jaja. sånt som händer.

jaja. nu ska jag börja med middagen iallafall. ska bli himla gott med mat (: mamma kommer vid fyra tiden, vi äter lite tidigare de här dagarna när alle jobbar.. så vi kan äta tillsammans (: sen blir det film och mys med mamma ikväll. jopp.

hörs sen. pusspuss!



Kommentarer
Postat av: pia

charmigt..så tokigt det kan bli;)

2008-06-16 @ 12:46:11
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback