Fixar hemma!

håller på att fixa massa saker här hemma, jag och baby (: jag håller på att plocka in mina kläder i garderoben och lagar lunch (det blir spaghetti med köttfärssås) och älsklingen monterar på dörrarna på min garderob och rensar bland sina kläder. himla mysigt med en fixardag (: vi ställde in middagen ikväll. alex kände sig lite hängig och jag är trött och så vill vi umgås bara han och jag idag/kväll (: ska skriva en matlista och åka och handla på coop så vi har mat för nästa vecka. alex jobbar då och i går så skrev jag in massa aktiviteter som jag ska sysselsätta mig med, så jag inte bara sitter och tråkar. ska bla. göra tackkorten till alla gäster som kom till bröllopet och såklart även dom som skickade pressenter (: fotografen ska skicka ett kort på oss i en stl så jag kan framkalla det på måndag. kul med lite pyssel (: sen ska jag åka till ordning & reda på fredag innan jag och helena ska ut och äta och köpa bröllopsfotoalbumet. sen har jag massa att fixa med när vi fått alla bröllopsbilderna (: mysigt!

ska duka till maten nu och äta sen. ha det fint så hörs vi sen. puss&kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback