fredagkväll

hej på er (: hoppas ni haft en mysig fredag. jag och helena hade det jättetrevligt och filmen vi såg på bio var riktigt kul.. och fjantig, och det var väl därför vi skrattade så mycket (; är som sagt hemma nu, har dragit av alla sängkläder och håller på att vädra täckena och ja hela sovrummet. fönstret står på vid gavel. jag och katterna sitter ute i vardasgrummet och väntar på att det ska vädras ut (: sen ska jag bara duscha kroppen och gå och lägga mig och läsa. imorgon tänkte jag åka till farsta och titta runt lite så jag har någonting att göra. sen ska vi, jag och alexander åka och hälsa på hans morfar klockan tre. sen blir det nog bara film och ta det lugnt på kvällen för min del. slappa i mjukisbrallor och äta ben and jerry glass (:

ska ta och tvätta av mig sminket nu och duscha. tömma diskmaskinen och fylla på den och sätta på, skönt att vakna upp när det är städat!

hoppas ni sover gott (: hörs imorgon! puss&kram.



en ca 1.5 årig gammal bild på oss. hihi. söta vi var gumman (:



Kommentarer
Postat av: Helena

Vill ha mitt långa hår igen!

2008-06-28 @ 01:07:36
Postat av: Mysan

ni både var och är söta gumman<3<3

2008-06-28 @ 18:53:30
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback