kvällsrunda

ska hänga den sista tvätten nu och bege mig ut bland villaområdet härbrevid och kika på massa söta hus (: ska bli skönt att komma ut och promenera lite när solen gått ner. blir mjukisbyxor och en hoodie och gympaskor. när jag kommer hem ska jag först duscha kroppen och sen koka blåbärssoppa och mysa i soffan med en tidning och tända ljus.

har haft en mysig kväll. pratat mycket i telefon.. först en timme med tessan och sen med älsklingen i 40 min. varm i örat! imorgon ska vi hem till tessan och thomas på middag, det blir våfflor med hallonsylt och glass! det var min önskning :P och den gick i uppfyllelse! lucky me. hihi. ska bli mumma! på dagen ska jag träffa kusin amie för jag avbokade idag..! kände mig helt off. dämpan. nedstämd. ja. inte alls på humör för att träffa någon. får ni också sånna dagar?! men man gör ju det bästa av situationen ändå, visst va (:

nej, ska ta och hänga den där tvätten nu sötnosar och sen gå ut och gå.. skit att min mp3 inte är laddad. får gå ändå (;

puss&kram.



ett av mina favorit djur! pingviner såklart. jag skänker money varje månad till dom (: dom är också ute på promenad




Kommentarer
Postat av: Inspiration & design

Jo visst har man sådana dagar gumman. :( Skitjobbigt! Hoppas du är piggare nu. Kram på dig!

2008-06-30 @ 10:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback