lamp-projekt nr 2

många bollar i luften får mig att må bra och jag har super många ideér, tar en i taget tror jag (: och lite i taget så ni inte blir översvämmade.

jag har fastnat för en ganska konstig lampa. jag vet inte om jag tycker att den är snygg, ful, speciell eller ja, bara en rolig lampa (lampor)

vi ska iallafall försöka oss på att göra en sån här själva (: fast jag har ingen aning om vart vi ska ha den  jaja. kanske i hallen. fast där ska vi ha inbyggda spottar..! kanske ser skumt ut att ha en taklampa också..? får se hur vi gör.



jag tycker den är lite ball (: vad tycker ni. ful eller fin?



Kommentarer
Postat av: Jessica

Himla fin, men jag skulle inte ha den i hallen, utan över matbordet i ett rum med högt till tak. :-)

2008-06-19 @ 16:28:43
URL: http://tretrapporutanhiss.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback