leila bakar

har precis tittat på leila bakar. blir riktigt sugen på att baka. men vi har massa muffins i frysen, så vi får nog äta upp dom innan! har precis ätit middag med älsklingen som åkt till jobbet nu. det blev enchiladas med en god sallad. mätt och belåten! (: nu är det LA inc.. och snart är det min tur att bli tatuerad! i början av september.. ska bli spännande. ska fylla i alexanders namn som jag har nere vid fotknölen. den är gjord i thailand så den är inte jättebra. så det ska bli kul att få den bra nu (: alle ska också fylla i mitt namn så småning om. eventuellt ska jag tatuera in en till sak. men jag funderar för fullt. det får bli en överaskning isånnafall..!

ska lägga mig och läsa lite snart och sen leta efter massa inredning på nätet. bla. tapet till vardagsrummet. fondtapet. vet nästan vilken vi ska ha.. men det är ju alltid kul att ha lite altenativ (: vi har funderat lite och ska börja med väggarna i vardagsrummet nästa löning. vi ska sätta upp rotgips skivor 6 mm, väggarna är bredspacklade och helt räffliga nu.. vi orkar inte göra som vi gjorde i sovrummet.. skrapa bort all spackel.. så vi sätter upp rotgipsskivorna så väggarna blir släta och jämna på en gång, utan massa slipdamm (: lite dyrare, men så mycket lättare. värt det! sen ska vi grundmåla och måla vitt.. och upp med en fondtapet bakom soffan (: sen månaden efter lägger vi valnötsgolv och sätter upp lister. sen ska det inhandlas lite möbler och piff (: en bourgie lampa från kartell, en fotölj, en läslampa, gardiner, vita tavelramar i olika storlekar och ett soffbord. kommer bli så fint!! längtar jättemycket.

ska läsa lite nu. ha en gosig kväll nu. puss&kram



Kommentarer
Postat av: Mattiaseira

Great work,webmaster,nice design!

2008-08-26 @ 12:16:37
URL: http://mattiaseira.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback