mamma myskväll

mamma är påväg hit (: vi ska ha mamma&dotter kväll med film och massa mys! ska bli jättemysigt. ikväll är det ju DH också som absolut ska ses! har röjt undan efter middagen och ska bädda sängen snart innan hon dyker upp (: har suttit och valt ut bilder som fotografen skickat. en del och det är svårt att välja.. för 5000 kr ingick 20 bilder.. och sen om vi ville ha flera så kostade dom 100kr/st. gissar att hon kommer bli rik på oss :P men men, hade varit fint att fylla det fina pärlemofärgade fotoalbumet med minnen från våran dag.

har mått skit idag. inte alls varit kul. ioch med att vi är gifta nu så räknas våra inkomster ihop, och jag förlorar 2900 kr varje månad. det funkar, men ja, det är ju alltid surt att ha mindre att leva för. jäkla försäkringskassan (det är därifrån jag får min ersättning nu när jag är sjukskriven) sånt som händer. nu har vi löst allt på bästa sätt jag & alex.. för visst ska väl vi klara oss på 33 tusen efter skatt.. enligt lyxfällans programledare ska man ju det :P blir bättre sen också när vi betalat hela thailands resan osv. phuu. pengar är aldrig skoj. isch.

hoppas ni får en jättemysig kväll. det ska jag ha (: hörs vi sen!

puss&kram kära ni.



Kommentarer
Postat av: pia

har suttit här och gråtit och varit glad en stund, sååå OTROLIGT vackert bröllop TUSEN TACK för att du delar med dej, jag har varit dålig på att sitta vid datorn senaste tiden och missat ditt bröllop...Åh vad fint ni gjort, ni verkar ha haft det helt underbart...Du var RIKTIGT, RIKTIGT vacker eller det är du utan brudutstyrsel med, men wow vad fin!!! Ni kommer att vara lyckliga hela ert liv, det är jag säker på, ett stort lycka till och massor av varma gratulationer och många varma bamsekramar från lilla mej i norr...

KRAM

2008-06-10 @ 19:46:56
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Nej du, det är sannerligen inte kul med pengarna. Du vet ju min sits. :S



Hoppas du känner dig glaáre nu!



KRAMISAR!

2008-06-10 @ 21:11:39
Postat av: Malin Inspiration & design

Ni kan iaf åka till Tajjland. ;D Hade en annan aldrig kunnat. Hehe..

2008-06-10 @ 21:13:17
Postat av: Jennica

Hej!

Underbar blogg du har! O grattis till frun får man säga :)

Men oj, 33 tusen EFTER skatt? Har ni mkt räkningar eller? Hi, jag o min sambo har levt på 10000 ca nu i månaden i 1 år.. det går, man kan ju inte unna sig nåt, men går gör det :) Hade vi haft era pengar hade vi varit rika :P

Kram kram

2008-06-10 @ 22:04:54
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: FANNY

jennica: tack så jättemycket, vad jag blev glad nu <3 mm 33 tusen efter skatt :) jo en del räkningar har vi. vi får väl över ca 15 tusen, men vi försöker lägga undan pengar. och det gör vi ju (: hus ska vi bygga om några år och då gäller det att ha en bra buffert. det jag var ledsen över var att jag inte vill leva på alexander. han tjänar dubbelt så mkt som mig. men men. det får bli så ett tag nu. jag är imponerad över att ni t vå klarat er på den summan. hur gör ni? :P vad är hemligeheten?! KRAM

2008-06-11 @ 00:16:16
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Jennica

Hej igen!

Hehe, jaa du det undrar verkligen jag med. Men hemligheten e väl så dyster som att vi typ inte unnat oss nåt, inte sparat nåt och bråkat och tjaffsat ganska mkt om pengar. tyvärr. så det är inget jag rekommenderar :) Men går, det gör det :) Ah okej, jo jag levde ju på min sambo då med.. jag blev av med min a-kassa i samma veva som christopher blev av med sitt jobb. men på ett sätt så levde ju vi båda på andras skattepengar så det va väl inte så mkt att jag levde på honom egentligen.. men det e tufft. men nu har vi båda sommarjobb så nu ordnar det sig ett tag iaf :)

Grattis ännu en gång! Så fint bröllop som ni hade vill jag med ha den dagen! :) Så fina bilder med! Ujujuj, sitter här o blir riktigt avis :)

Stor kram!

2008-06-11 @ 00:43:09
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback