Lite mer bröllop <3

hihi. tessan visade mig lite kort från bröllopet som hon tagit. här bär alexander mig över tröskeln. mysigt (:



och tjejerna hade gjort så himla fint med rosenblad överallt (:



aw LYCKLIGA! (:



såhär fina var stolarna nere vid vigselplatsen (:



vi viger oss ♥ älskar att det var precis vid vattnet. underbart.



världens sötaste bröllopstårta! och titta va fint klänningen glittrar :P



vårat frigolithjärta som dom lagt ut på bryggan och satt massa ljus runtomkring. så himla fint!

'

och bordet där personalen var så gulliga och dukade upp, champang och snacks på. fint med det rosa tyllet och massa ljus (:



dom hade ställt ut mängder med marchaller. så fint så fint (: man skymtar även den söta restaurang chefen som var jättesnäll på bilden (: sara!



våran mysiga bubbelbadkar (: fyllt med rosenblad.



våran skitsnygga just married bil ;D hihi.

nu ska vi titta på film och äta äppelpaj med vaniljglass. mums (: sen kommer mamma och hämtar mig och kör hem mig. snällt för jag vågar inte åka tåg ensam så sent :/

puss (:





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Meeen guuud, vilket drömbröllop! Grattis! :D Tårtan var ju bara för söt!

2008-06-12 @ 22:27:37
URL: http://femtioniokvadrat.blogg.se/
Postat av: mia

Åhh,vad fina ni var!! Lycka!! Kram från en läsare av din blogg!!

2008-06-13 @ 18:20:30
Postat av: Abellinea

Great site! Lots of useful information!

2009-08-24 @ 09:36:14
URL: http://abellinea.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej!

Jag undrar var var det ni gifte er? Det ser så fint ut!

2010-06-30 @ 16:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback