pyjamas

sitter i pyjamas i soffan och mumsar lösviktsgodis. ska snart sätta på en film ska bara välja någon bra (: tänt ljus har jag gjort också. och persiennerna är nerdragna. mysigt att ha det liite mörkare iallafall.

ska ta en snabbdusch innan filmen, fryser! det är kallt i våran lägenhet. eller väldigt bra ventilation.. aldrig instängt. bra lägenhet (: vi har inte behövt använda våran ac alls.. kanske bli varmare senare i sommar.

lägenheten skiner. jag och baby tog en rejäl städning när han gick upp, dammsög överallt, torkade av skåpsluckor, dammade och vattnade blommorna (: skönt att va hemma när det är fint (: katterna hårar en del.. om man säger så. hua. men men, vad gör man inte. älskar våra tre små pälsbollar :D

nu blir det dusch och sen film (: ha en mysig kväll. massa kramar & pussar.



jag ich våran lucifer.. perser/exotic.



Kommentarer
Postat av: Marie

Svar: Haha, sant det tänkte jag inte på.

2008-06-14 @ 20:34:33
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback