sovtajm

precis sätt klart på filmen. jättebra (: var längesen jag såg den. tänkte ta en snabb dusch.. och sen gå och lägga mig och läsa. imorgon ska jag ställa klockan och pyssla klart med festprogrammen. orkade inte ikväll. (:

hittade den här lampan på dukas hemsida. 80 cm.. skit ball. men synd att den inte fanns i svart.. :/



hade varit fin i vardagsrummet annars (: vill ha svart eller vit så det är lättare att passa ihop med accentfärgerna..

nej, nu börjar jag bli trött. hörs imorgon sötnosar (: fyra dagar kvar nu!! längtar :D



Kommentarer
Postat av: madeleine

Hej söt..=)



ville bara säga grattis till den stora dagen..kommer tänka på dig då...ska bli kul o se bilderna sen..=)

Puss o kram...All lycka till er..<3 =)

2008-06-02 @ 11:16:49
Postat av: Leva

Hej Fanny!Snygg lampa. I uppsala vet jag i alla fall att en liknande sådan finns i svart på House Hold!

Inte många dagar kvar nu, förstår att ni är pirriga. The Final Countdown ;)

Är övertygad om att eran dag kommer att bli helt sagolikt, ser fram emot bilder på bloggen sen ;)

Kram Leva

2008-06-02 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback