tjejkväll

ikväll ska jag och in till stan och träffa helena, vi ska gå på bio och se en komedi. ska bli jättemysigt. var längesen vi träffades.

jag beställde ju en vit bräda med texten "always remember to kiss me goodnight" och frågade perlan efter den svarta brädan som det står "välkommen" på. kan bli riktigt fint bakom den svarta metallic tapeten jag bloggade om igår. den är nu påväg hem till mig också. ska bli kul att få upp båda två sen (:



sitter i soffan i mjukiskläder och duntofflor. det är alltid svalt i våran lägenhet vi har morgonsol (vid ca 06) så det är aldrig varmt här hemma. riktigt skönt tycker jag. jag gillar när det är svalt. perfekt sommar det här :D kunde få vara liiite varmare vissa dagar så man kunde bada. men vi ska ju ändå bada i thailand sen ^^

nu hör jag att älsklingen är vaken, ska gå in och pussa på honom och göra frukost åt honom.

hoppas ni får en bra dag! hörs sen. pusspuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback