brudmakeup!

idag var jag och älsklingen på kicks och fick sminkrådgivning av en jättetrevlig tjej. hon gav mig massa bra tips och dom sög jag minsann åt mig eftersom jag inte är så haj på hur man ska sminka sig.. är självlärt och kan ibland smeta på för mycket mascara så det ser lite klumpigt ut.. dock gillar jag att ha mycket smink runt ögonen och brukar sällan ha färg på läpparna. sotade ögon är fint och snyggt!

jag blev riktigt glad när hon kikade på mig och sa "du ska ha grönt, det passar dina färger" så det kommer jag ha olika gröna nyanser, en skimmrar jättefint (: åh jag är så glad! dock inte lika glad när vi knappade in allt smink, eller allt och allt.. typ 5 saker.. och summan blev 1400 kr :( usch va dyrt. dock köpte jag bara för 900.. och det är det det hade gått på hos en makeup artist på bröllopsdagen och då är det inet säkert att jag blir nöjd.. så. och det är ju bra smink lixom, bara en chock för mig som brukar handla på h&m.. iallafall ögonskuggor osv.. och nu köpte jag en ögonskugga med fyra gröna nyanser för 500 kr!!! iiih. det sved. men det är bra smink *intalar mig* men hon sa att ögonskuggorna skulle hålla i flera år (:

image4373



Kommentarer
Postat av: tessan

Usch vad dyrt! Men det är det värt faktiskt.. Du är värt allting gumman

2008-03-05 @ 21:42:22
URL: http://YoureMyAngel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback