design.

sitter och försöker fixa designen till en vän (: får se vad hon tycker sen.. är inte helt klar.. måste ner till centrum och köpa lite produkter från clarins.. har blivit frälst. ett underbart bra märke! (: fick massa tester när jag handlade sist och dom är slut nu, så det är bara att gå ner och handla nytt! sen ska jag köpa blommor till älsklingen och lite gott tills ikväll (: ska bli jättemysigt att se på melodifestivalen och äta pizza i mjukisbrallor! ska lägga mig i ett varmt bad och läsa lite innan han kommer hem (: har städat här, men har dammsgningen kvar. det får vänta tills jag varit i centrum.. affärerna stänger ju tidigare på helgen.

vi hörs sen! puss&kram ♥



Kommentarer
Postat av: tessan

Åh gumman! Kan inte du fixa min blogg och ge den ett litet lyft? Du är ju så bra på det där, vet inte hur man gör och jag har inge fotoshop dessutom. :) Skulle bli så himla glad om du kunde designa den fint till mig? :) älskar dig hjärtat

2008-03-15 @ 23:10:41
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback