Fredag!

sitter hos tessan och plockar ut mitt löshår. kommer nog kännas lite tunnt sen ^^ men man vänjer sig väl. hon har mobilt bredband (en liten dosa som man kopplar in i datan så man kan vara överallt och surfa) perfekt ju. så kan man ta med sig datan överallt. när man åker bil, tåg, flyg mm. måste kolla upp om det går att fixa så man kan ta med sig datan till thailand också. det hade varit perfekt (:

snart är vi klara här och då ska jag och älsklingen åka och titta på en lägenhet i farsta. ska bli kul (: här är den lägenheten. den ser väldigt fin ut på bilderna iallafall (: kan man öppna upp mellan kök och vardagsrum också som vi vill ha det.

sen åker vi till ikea och möter upp tessan och thomas och kollar runt. jag vill köpa lite blockljus i rosa och vitt och ha på vårat silverfat på matsalsbordet. hade varit så fint. och sen vill jag kolla på vita tallrikar. ikea 365+ men vi vet ju inte om vi ska köpa eller vänta (:

nu är klara (: så nu ska jag åka! jag är korthårig(are) hihi.

puss och vi hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Helena

Den var skit fin gumman! Hoppas den blir er =D
Å badrummet får plats med tvättmasin oxå =P

2008-03-28 @ 14:08:18
Postat av: Jessica

Fräsch och fin, även om jag såklart föredrar hus från 50-talet framför nyare från 80/90-talet. Ligger den högt i pris? :) Lycka till!

2008-03-28 @ 14:53:45
URL: http://tretrapporutanhiss.wordpress.com/
Postat av: Jo

Skoj att kika på lgh igen! Hoppas att du får en trevlig helg! Kram!

2008-03-28 @ 16:38:48
URL: http://frkp.blogspot.com
Postat av: Eva

Vill bara varna för att det kan bli väldigt dyrt om du tar med det mobila bredbandet utomlands. Kolla upp utlandspriserna ordentligt med din operatör först så ni åker på en otrevlig överraskning när ni kommer hem :)

2008-03-28 @ 16:41:26
URL: http://sometimesalways.blogg.se
Postat av: Kia

Snälla du, det heter datorn inte datan!

2008-03-28 @ 23:11:12
Postat av: Gina

Superfin lgh,verkar väldigt ljus o öppen! Hoppas ni gillar den lika mkt "live" o att ni får den isf:)

2008-03-29 @ 07:49:30
URL: http://alskadeunderbara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback