God kväller (:

sitter här och mumsar på ben & jerry glass, en ny smak.. vanilj, marsmallows virvlar och vitchocklad, namnam (: tessan är kvar och vi har det hur mysigt som helst (: älsklingen ringde nyss och satte mobilen mot radion och jag hörde låten vi ska dansa våran första dans som man och fru ♥ Unchained Melody såklart. våran låt. blev helt varm i kroppen. hur kan man vara så kär? iih. galet galet (:

vi har hunnit klart med placeringstavlan. köpte en anslagningstavla, klädde in den i vitt tyg, klippte ut massa små och stora hjärtan i filt tyg i olika rosa nyanser och klistrade på huller om buller. får ta bilder och visa sen (: blev bra. sen ska det på med en stor rosa tyll rosett, haha. sött va (;

snart kommer tomas, tessans pojkvän, så ska vi fika allihopa och sen ska dom åka hem, då ska jag sätta mig och kika på film i pyjamas! är trötter, men det ska bli skönt att bara dega i soffan. underbart! (:






Kommentarer
Postat av: NNIKIE

Gud vilken fin header du har

2008-03-23 @ 21:32:52
URL: http://nnikie.blogg.se/
Postat av: Soha

Åhh, gud så gott med glass :)

2008-03-23 @ 21:52:58
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Malin Harju

"Unchained melody" är bara sååå underbart vacker! Jag har den som larmsignal på mobilen!

Fin placeringstavla ni gjort!

Kramalin, Ekoblogg www.ekoblogg.blogg.se

2008-03-24 @ 08:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback