God morgon!

gick kvart i åtta, hade helst av allt legat kvar i sängen. jag är ingen morgonmänniska! sitter och äter extra fiberrikt knäckebröd med ost och en kopp grönt te, gud vad jag är sund då ^^ men gott är det! ska duscha snart och sen kör mamma mig till arbetsterapin. idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. ska iallafall ringa banken, stället vi ska gifta oss på, hämta ut lars winnerbäck biljetterna, vika in tvätt mm. sånna där roliga saker (; sen blir det myskväll all by my self! tänkte se på film, vi ska färga mitt hår, göra ansiktsmask.. provade den där aspirinmasken som jag bloggade om innan.. och den var verkligen toppen! min hud blev som ny. så dn blir det nog ikväll också (: måste prova nya nagellacket också från mavala som jag köpte igår. har börjat använda den här dagkrämen. superbra! känns som jag blivit lite överdriven med att ta hand om min hud.. fast kan man bli för överdriven?! tvättar ansiktet med den här moussen sen tvätta med den här morgon och kväll. duschar varje dag och då gör jag ansiktsmask varannan dag med en lermask från lush mask of magnaminty. på kvällarna använder jag oliva nattkräm och på dagarna den här dagkrämen.. det är en hel del fix. men men, inget acne osv. och det är ju trevligt att slippa det.

nej nu måste jag hoppa in i duschen! hoppas ni får en jättemysig dag! kram (:



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej Hej! Sprayfärgen köper vi på Biltema. Billig & bra. :) Du är duktig på att ta hand om din hy du. :)

Hoppas du får en toppendag! Kraaoom!

Postat av: carin

Dom rosa produkterna använder jag också =)

2008-03-04 @ 19:32:50
URL: http://carinparin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback