God morgon!

jisses vad jag sov länge idag då! jag måste vara inne i någon trött-period just nu. och då får man väl lyssna på kroppen antar jag (: ska snart duscha och sminka mig och sen ner till centrum, fika med en kompis och handla middagsmat tills ikväll. det blir fannys örtkyckling, så gott! tessan kommer vid fem och sen ska vi äta tillsammans med alex innan han åker till jobbet (: sen blir det myskväll! ska pyssla med placeringstavlan till bröllopet, titta på film och ha det trevligt (:

jag skrev ju inte igår efter filmen.. blogg gick inte att logga in på tyvärr.. men jag satt och fixade några kollage som jag får visa idag istället (: jag tycker ofta det strular med blogg :/ är det bara så för mig eller för er med?

ska äta lite frukost nu och sen skynda mig att göra mig iordning! hoppas ni får en mysig dag allihopa! ska svara på era fina kommentarer senare! ni är så underbara ♥

image4575



Kommentarer
Postat av: Titti

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-03-23 @ 12:30:52
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback