God natt kära läsare

nu ska vi krypa i säng. är jättetrött. har fikat god efterätt och druckit kvällste. imorgon ska jag upp vid åtta och gå till dbtn, måste komma ihåg att säga till min psykolog att jag inte kan komma på fredag till honom. har massa vi ska göra då. jag ska ta ut mitt löshår kl 11.00 sen ska vi på visning på en lägenhet och sen ska vi till ikea med tessan och hennes pojkvän och sen ska vi på bio på kvällen jag och älskling (: ska bli så mysigt! det är någe speciellt med att gå på bio och äta popcorne! imorgon ska vi åka och prova ut nya brudgumms kläder till alex också och sen ska jag klippa honom på kvällen. spakväll står på schemat med. bada, peela, inpackning, färga håret, fotbad och måla naglarna (: massera varandra ska vi också göra. ♥

ska krypa i säng nu och läsa, kramas och sen sova!

lovar att det ska bli bättre uppdatering imorgon med kollage och bilder som jag velat lägga upp här några dagar!

kram och sov så gott ♥

image4606



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback