God natt!

nu har jag ont i rumpan, suttit här ett tag nu.. ska bli skönt att gå och lägga sig! ska upp vid åtta imorgon och åka till arbetsterapin. imorgon ska jag lära mig att sticka, de ni! ska sticka raggsockar med högt skaft.. som ska gå nästan upp till knäna.. alltså stickade knästrumpor, blir nog fint till stövlar. mm. sen när jag kommer hem ska jag få hjälp av mamma att färga håret :D åh va kul. färgen är röd kastanj, hoppas det blir bra (:

har haft en jättemysig kväll. åkte och kikade på en bostadsrätt här i huddinge, jättefin och charmig. lite vanlig.. men det går ju att ändra på! sen åkte vi hem.. och körde till ett industri område och jag övningskörde, fun fun. mamma tyckte jag var jätteduktig så jag fick köra bland lite trafik enda hem (: lärde mig även att fixa dragläget, börnade så bildäcken luktade bränt innan jag lärde mig att inte gasa så mycket och släppa mer på kopplingen. stackars mamma och bilen. men tillslut så funkade det perfekt (: nu ska vi övningsköra några ggr i veckan, sen räknar jag med att ha mitt körkort snart. jag har ju kört en del innan så jag är ju inte nybörjadre. sen ska jag köpa bil! jag är så bortskämd så jag får både körkort och bil av min morfar för att jag inte röker. vi har kollat massa på bil och den det lutar åt är en volvo v50. den gillar jag mycket. bra med stor förvaring därbak (: och lite mindre än v70 som älsklingen vill köpa sen. volvofamiljen. har fixat program på datan och börjat öva på alla trafikregler osv. hoppas jag är lika pepp hela vägen. men det ska jag nog fixa. får tänka på vilken otrolig frihet jag kommer ha. tänk att bara kunna sätta sig i bilen när alex är på jobbet och köra till ikea och snurra runt, hur underbart låter inte det :D
image4354
sen när vi kom hem gjorde mamma varma mackor och vi tände massa ljus och myste framför simon och tomas!

nu - läsa, ringa älsklingen och säga god natt och sen sussa!

image4355

image4356





Kommentarer
Postat av: Mysan

vad jag är stolt över dig gumman

2008-03-04 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback