Jag gillar..

dom här barstolarna jättemycket! så snygga och stilrena. visst kan man tycka att det är svårt att ta sig upp på dom, men hur klumpig får man vara lixom? :P krävs ju bara lite snittsighet! dom här barstolarna kommer iallafall från LaPalma LEM och själva sittsen är gjord i skinn. skitfina tycker jag! drömköket är såklart så pass stort så det får plats med en köksö, där spishällen finns och fläkten går ner från taket och på andra sidan ha två eller tre sånna här i vitt skinn. ballt! dock går en stol lös på 3.5 tusen. spara? eller hitta nån som är lika fin.. det är fråga det ^^

image4371



Kommentarer
Postat av: Hemmarikets Charlotte

Ditt mail till mig om personliga hem verkar ha fastnat i cyberrymden. Skicka det till denna adress i stället så håller jag tummarna att det kommer fram...

2008-03-05 @ 14:57:14
URL: http://hemmariket.blogg.se
Postat av: Helena

Gumman, snälla kom in på msn så fort du kan!

2008-03-05 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback