melodifestivalen!

har vi precis kollat klart på! åh gåshud! är glad att dom två tjejerna gick vidare till globen (: dom sjöng bra båda två! ska snart sätta oss och pyssla lite till, snart kommer älsklingen hem och då ska han hjälpa mig att hänga upp random light lampan :D den är skitfin. okej inte lika fin som orginalet, men för att vara första gången så är jag jättenöjd (: lät skitkul när jag spräckte ballongen, pffhuuuffuu. haha (; ska bli kul att se när den hänger uppe. mhm. ska fota den ikväll, så ni får se den snaaart. vi ska göra en till, fast vi ska leta upp en ännu större ballong och göra med tunnare garn. då blir den nog ännu mer lik orginalet (: åh vad kul. men en sak är säker.. man måste vara två st när man gör den här lampan för att det ska bli bra.. en snurrar ballongen och en ser till att tråden är blöt av limmet och så att den kommer jämt över hela ballongen (: riktigt team måste man vara, och det är ju vi, jag och älsklingen :D

ska prova den där ansiktsmasken också och hoppas på att den inte fräter bort huden (;

hoppas ni mår bra och allt sånt. puss!

image4328

förr förra sommaren..!



Kommentarer
Postat av: Gorankaia

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2009-02-03 @ 13:38:12
URL: http://gorankaia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback