myskväll (:

ska snart sätta på mig mjukisbrallor och knata ner till godisaffären och köpa en påse lösvikt.. så sugen! satte den röda fina nya mobilen på laddning nu, den ska laddas i tio timmar, vill ju knappa på den nu.. får hålla mig helt enkelt! (: mycket fin var den, är jättenöjd. fick med ett trådlöst headset till också, så jag kan prata och knappra på datan samtidigt, gud så effektivt ^^

kom hem från min mormor nyss, har varit där och firat hennes 62 års dag (: hon blev jätteglad för servisen hon fick av oss. och jag blev glad att få mer plats i skåpen.. "va bra, nu får vi mer plats" sa alex när vi slog in paketet "mm, till nya saker ja" sa jag, haha. man har ju alltid en baktanke, nerå. men det är alltid kul med nytt. (;

image4400

snyggo mormor.. som inte alls ser ut som 62..! mer som 40 ;D

image4402

vi köpte med oss blommor såklart (:

image4403

mums! kyckling, bakpotatis, tre olika såser, sallad och cider (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback