nudlar & stickning.

håller på att koka upp nudlar, gott, är riktigt hungrig. har badat, vattnet var så varmt så jag fick ont i hela kroppen, inte skönt, men det blev ju lagom efter ett tag (: tända massa ljus och låg och filosoferade och tittade upp i taket. det är inte ofta man bara ligger och tänker på allt och inget. riktigt avslappnade. måste verkligen träna mer på att vara medvetet närvarande.. dock är jag det nu när jag stickar osv. men mer ska det bli, sånt mår man bra av (: ska snart gå och lägga mig och läsa, var längesen jag läste när jag låg i sängen.. somnar ju bara på en gång. så nu tänkte jag gå och lägga mig innan jag känner mig jättetrött så kanske jag hinner läsa iallafall en artikel ;D

har iallafall stickat på halsduken en timme på på kvällen. börjar komma in i det mer och mer. och det är kul att se den växa (: det blir en riktigt mysig bred halsduk i grått, brun, grön och lite beigt. han kommer vara så fin (: i vår ska han köpa en skinnjacka, kommer bli hett tillsammans med gråa acne jeans, halsduken virad många varv runt halsen, svart mössa och svarta dojor :D

igår beställde jag tandblekning från beautiful smile. enligt sidan är det samma medel som tandläkaren använder.. fast det här är mycket billigare. jag brukar faktiskt inte gå på sånt.. men ja, efter att ha läst allas kommentarer om hur bra det var så kändes det som att det iallafall var värt ett försök (: så förhoppningsvis kommer både jag och alexander ha "ett bländande vitt leénde" lagom till bröllopsdagen (: antagligen tidigare.. men ja, tanken var att vi skulle göra varsin tandblekning. och tänk om det fungerar.. då har vi betalat 395 kr ist för 6000 (:

nu ska jag äta nudlar! puss!

image4564





Kommentarer
Postat av: Anna

Ett litet tips bara, titta på Plus med Sverker som gick i veckan. Det hade med ett inslag just gällande tandblekningar som man köper via internet. Det kan vara värt att kolla upp de negativa effekterna som tandläkarna varnar för innan ni utsätter era tandkött för blekmedel.

2008-03-22 @ 01:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback