nyfärgad

det gick bra att färga håret (: dock blev det inte så rött som det var på förpackningen!?!?! jaja, får bli en annan gång. kanske ska våga mig på den extremt röda hårfärgen nästa gång, så kanske det blir som jag vill? :P jag och älsklingen har precis ätit lite mackor och juice, gott. och nu står han och fixar disken i köket.. jag har precis fönat håret och sminkat mig (: nu ska vi iväg till telenor och välja telefon, sen panduro och köpa pyssel och sist men inte minst till rust och kika på tapeter (:

hörs sen, bild kommer med håret senare ikväll. puss!



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Åh vad kul med nyfärgat hår. *Vill oxå!*. :) Ska fixa med det innan jag ska ut & dansa iaf. :) Ska bli skoj att se bild på ditt hår sedan.

Är det lamppyssel ni ska inhandla lr något annat?!
Hoppas vi kommer i gång med vår i helgen. Bara vi får vara friska. Hej hopp så länge Sweetie! :D

Postat av: Malin Harju

Är nyfiken på din nya, röda hårfärg!

Hoppas du får en mysig pysselkväll? Jag ska ut med vovven medan Johan ska sätta upp golvlister i köket!

Kramalin

2008-03-04 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback