snart god natt

är trött! har tagit bort sminket och sitter i pyjamas och fårskinnstofflor. ska snart lägga mig och läsa i sängen och sen sova. imorgon tänker jag sova tills jag vaknar av mig själv, vilket säkert inte kommer bli allt för länge, börjar vänja mig vid att vakna runt åtta nio.. (: men det ska bli riktigt skönt att slippa vakna virrig utav mobilklockan!

idag på åhlens köpte vi pyssel till ännu en random light, den här gången blir det tunnare tråd/snöre.. det är inte lika stadigt som de vi använde innan, så jag är lite rädd att den ska säcka ihop.. inge kul jö! men vi ska iallafall försöka (: imorgon efter älsklingen har varit och gjort service på bilen. ska bli kul (: och nu kommer det bara ta ett dygn för den att torka.. nu har vi massa massa snöre.. 680 m snöre (: måste ju räcka! det blir iallafall en svart den här gången! blir den bra, ska vi göra en vit också.

nu ska jag surfa runt lite och sen sussa! natti natt.

image4472



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Lycka till!!! Sov gott! Kram

Postat av: Emma

Åh så spännande. Längtar att få se resultatet :-)

2008-03-13 @ 23:19:17
URL: http://emmize.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Vad spännande med lägenheten! Håll oss uppdaterade! Mysigt värre med sjöutsikt ju!

Har du någon aning om då du får tid att fixa bloggen? :) Känns så spännande eftersom du är så himla duktig!
Nu ska jag storstäda här hemma så att jag kan posta bilder på söndag!

Massa kramar och hoppas ni får en mysig helg!

Kramalin, Ekoblogg www.ekoblogg.blogg.se

2008-03-14 @ 06:33:52
Postat av: fanny

malin: taack gumman! hoppas denblir bra! (:

2008-03-14 @ 11:18:17
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: fanny

emma: tro mig jag med :P är lite rädd att snöret är för tunt, men vi får se (: kram!

2008-03-14 @ 11:18:46
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: fanny

malin harju: jättespännande :) längtar riktigt mycket. ang bloggen, ska mejla dig. för jag förstod inte riktigt hur du ville ha headern :$ om du vill ha samma bakrund som är nu så är det svårt.. eftersom texten finns där redan så blir det ett "hål" efter där texten suttit.. :/ eller vad man säger. måste ha en helt ny bild. men någon som liknar? vi får mejla och så. du kanske kan leta upp en bild på naturen/skogen som du vill ha :) va kul att se bilder :) vi ska också städa här idag! ha en jättemysig helg du med gumman! kramar!

2008-03-14 @ 11:22:06
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: Abdulhelen

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2008-12-11 @ 11:00:15
URL: http://abdulhelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback