zombie (;

vaknade nyss, har sovit som en stock. som malin frågade i tidigare inlägg, så ÄR jag helt färdig. vet inte vad det är med mig, men trött är jag. det är väl all planering med bröllopet som visar sig nu (; ska iallafall gå och lägga mig igen. älsklingen är inne och borstar tänderna, han somnade också. jag som bara skulle ligga och sticka (:

imorgon ska jag ställa klockan och gå ut och gå på en lååång promenad innan jag duschar och fixar mig, vi ska iväg på kalas imorgon och äta god smörgåstårta (: det är så himla mysigt väder ute. lagom kallt och fint med all snö. måste verkligen upp på vinden och rota fram våra pulkor! hade varit så mysigt att gå ut och åka (:

vi ska äta lite kvällsmackor och ört te nu. tända ljus och mysa. sen går vi och lägger oss igen. hoppas ni haft och har en mysig kväll. och förlåt för den dåliga uppdateringen. har ju massa att visa.. och skriva om. men det får bli imorgon. och då kanske på den nya bärbara datan :D

puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Malin

God morgon! Det är säkert för allt planerande inför bröllopet som du är så trött. Det kan vara årstiden med. Jag är ju med väldigt seg & trött, orkeslös. Det är inget kul! :(

Hoppas det går bra med den bärbara i dag. :) I dag skiner solen, skönt. Men det är nog kyligt ändå, det är massa snö. :/ Vill ha vår nu!!! Jag har ont i halsen, kände det när jag vaknada, bläh!

Nu ska jag dricka teet jag fick av dig. Ha en mysig dag vännen min! Kramsi kramsiiii!

2008-03-26 @ 08:17:38
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Malin

fanny, Jag vet hihi. :) Smaragdgrönt är fint. De flesta gröna är fina tycker jag. Olivgrönt har jag tyckt om länge nu och tröttnar aldrig på. Sen gillar jag ju färgen på våra kartell-lampor. Pastellig lite mintfärgat. :) Det är himla fräscht. Förresten, du får väl slå till på nårra kivisar i den färgen med??! Tvunget ju. ;D Trivs super med mina. ska bara ha nårra genomskinliga till dom med. Snyggt & blanda tyckr jag! :)Hoppas din dag blir fin! Kram gumman...

2008-03-26 @ 10:57:46
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Malin

Minns inte färgen tyvärr. Vet i tusan vad jag ha småkartongerna heller, om jag har dom kvar hm.. Men du ser nog vilka dom är i affären. :) Den färgen är ju så fin! Ja, 79 kostade dom. Å värda varenda krona. :)
Snart ska jag åka, segt. :( Ska fixa med mat till kidsen först. Hörs! Kraaam

2008-03-26 @ 11:46:05
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback