God kväll (:

sitter i våran mysiga nybäddade säng i nya bostadsrätten. känns så himla hemtrevligt här. så glad att vi köpte den här. idag har vi flyttat, har gått bra, men vi fick inte med oss allt. får ta resten en annan dag. vi har iallafall allt vi behöver här för att bo (: har plockat upp allt i köket nu. skönt att ha en kök som fungerar igen. ska bara fylla frysen och kylen med massa mat (: har massa kvar hos mamma, får åka och hämta det också (: mysan och jag har plockat massa här hemma, och flamast runt. vi blir rejält knäppa när vi är tillsammans, hihi :D hon är i duschen nu och fixar sig, snart min tur, sen ska vi krypa ner i sängen och titta på film på bärbara datorn. hann inte få med oss tvn & dvd spelaren. känns skönt att hon sover här första natten. älsklingen jobbar ju natt i natt. så det hade nog blivit lite läskigt ensam. tack my :D

såhär blev det i sovrumemt med sängen (: visst blev det mysigt med ljusslingan rund rören också. himla nöjd. i veckan kommer garderoben hit också. jag och mamma ska till ikea och shoppa :D



tillfälling lösning med lampan på golvet, så jag kan läsa (: och den fina tidningskorgen jag fick av malin (: perfekt till mina inredningstidningar. sen ska våran sänglampa på väggen upp istället (:



myspys (:



mysigt! (: nu blir det en skön dusch och sen titta film med mysan i sängen (:

imorgon ska vi till farsta centrum och shoppa! om vi hittar nått (: sen ska vi hämta hit katterna. saknar dom jättemycket ): hoppas ni sover gott. puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag kan nästan känna känslan hur de känns att sova där. Vad mysigt att My ville göa dig sällskap:). Hon ser så sprallig ut på korten hihi.

2008-05-12 @ 23:02:17
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration &design

MYS! =) Ha en bra dag tjejer! Kram Malin

2008-05-13 @ 09:11:48
Postat av: tessan

Åh vad fint det blev gumman! Alle är ju så duktig :) Måste ha varit jätte mysigt att sova där! Snart börjar den stora och riktiga renoveringen :) då kommer vi och hjälper till! :) saknar dig massor! du har inte svarat på nåt sms ju :( älskar dig! puss puss

2008-05-13 @ 14:02:22
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Helena

Hör inget från dig..?

Ingen uppdatering?

2008-05-13 @ 23:21:09
Postat av: Per

Jag skulle iaf aldrig hinna med å shoppa när jag flyttar och renoverar samtidigt ;P lycka till, ser ut att bli fint!

2008-05-14 @ 07:56:34
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej tjejjan! Hoppas allt e bra med er! =) Kraaaaaaaam hela dan!

2008-05-14 @ 10:06:39
Postat av: pauline

åh vad härligt rummet blev! kanon fint:D

gillar din blogg förresten:)

2008-05-17 @ 17:14:08
URL: http://paulinesjogren.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback