god morgon

har precis kommit in från promenaden med roxie (: mysigt att gå ut spå tidigt och gå på en rask promenad. hon är sjukt stark. man fkyger som en vante efter haha ^^ älsklingen följde med i dag. det var mysigt! (: ska ta och gå hem snart och äta lite frukost. tog med mig en vattenflaska och det var smart.. blev varmt och sen är jag sjuk så då dricker jag mer.

hoppas ni får en jättemysig dag i solen! så hörs vi sen (: ska visa bild på köksbordet och stolarna idag också. men jag vet inte om vi ska behålla det.. det var mer benvitt än vitt.. och allt hemma hos oss i möbelväg är ju vittvitt. kanske blir ett plaine bord ändå! vi får se (: älskade stolarna iallafall. sköna! men dom var också fel vit färg. jaja. det löser sig!

nu - hem och äta frukost och vila några timmar. pusspuss.



här har ni roxie (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback