god morgon

hoppas ni sovit gott. och mer än vad jag har gjort inatt (: soffan har kommit nu, den står i vardagsrummet inlindad i massa wellpapp och plast. så man ser inte att det är en soffa än. men den var tydligen lätt att montera. två delar som ska ihop och sen ska man sätta fast divandelen med en bult. den är enorm. 318cm.. hihih. nu kan vi vräka oss och mysa ordentligt.

hela jag luktar brun utan sol. dove. det har en speciell lukt. luktar gott (: har blivit mycket brunare nu. fint. nu måste älsklingen skynda sig på veckan innan bröllopet att få en fin bränna. den veckan ska vi bara slappa. skönt va (:

ligger i sängen och har precis smort in fossingarna och druckit massa vatten, känner mig helt uttorkad. så har jag fixat med korten som ska framkallas idag också till festprogrammet. skönt att ha det gjort. ska bara lägga över dom på usb-minnet..

ska bli så mysigt att träffa morfar idag (: han kommer ju från österrike, så vi ses bara nån gång om året. han berättade igår när vi pratade i telefon att han har tagit med sig massa rosa och vita swarovski diamanter som jag ska strö över bordet, kommer bli så himla fint. tack morfar :D

ska ta och hjälpa min trötta älskling nu med lite saker, sen ska jag äta någonting. hungrig!

hörs sen. puss!



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiratipon & design

Vad använder du för BUS?? =) Kram

2008-05-29 @ 11:07:40
Postat av: Marie

BildBildbild på soffan! :D:D Galet nyfiken på den ju ;)

2008-05-29 @ 15:19:25
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: Malin

Upp med bild på soffan nuråååååå! =) KRAOOOM!!!

2008-05-29 @ 21:48:16
Postat av: Malin Inspiration & design

MÄÄÄÄH!! Upp me soffan nu!!!!!!!! Retas!. ;)

2008-05-29 @ 22:35:41
Postat av: Malin Inspirtion & design

Nähä??!?!? går jag väl & läggermig utan att sen soffan dårå!!!! Snyft!. :(









:D Kram & godnatt gumman! Hörs i morrn! =)

2008-05-29 @ 22:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback