hemma en snabbis

nu har jag precis varit hos naprapaten och min rygg är bra nu! så skönt. han trodde inte att jag behövde komma tillbaka den här gången. så det var ju bra (: och snällt mot plånboken. vi har varit i lägenheten och satt upp den sista renoveringstapeten och ska grundmåla sen ikväll efter vi varit hos alex föräldrar. får hoppas att jag orkar följa med. annars stannar jag hemma och packar lite och tittar på tv och bloggar. fruktansvärt trött.

juste vi har köpt köksbord och stolar nu (: det blev inte ett i högglans som jag först letade efter.. malin fick mig på andra tankar. högblankt blir så repigt och det är ju inge smart att ha det som köksbord. men vitt blev det (:



nu ska jag hoppa in i duschen och klä på mig.. tror jag har mina jeans här någonstans och ett svart linne med svart spets (: det får duga. har inga kläder.. bara i lådor, hihi.

hoppas ni får en mysig kväll. jag följer med ändå och tar med mig datan :P social som man är, hihi.

puss&kram




Kommentarer
Postat av: Malin

Var stolarna sköna? De var dom väl då?? Så BRA!! =)

Grattis till matgruppen! =) Messade dig innan. Kraoom!

2008-05-07 @ 16:24:07
Postat av: Joopie

Very nice site. Well laid out.

2010-09-09 @ 11:26:17
URL: http://www.joopie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback